צילומי אופנה- ארץ

צילומי אופנה- ארץ
צלמת: מירי דוידוביץ'

יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

להחליק ולהזין me like it

בתוך הג'נאנה הזו הנקראת חיים, שהפכה עוד יותר מטורפת כשאני מלבישה בסרט. עייפות כרונית, התמוטטות סופ"ש,
ובעיקר הניסיון לאכול את כל העולם בכל שעה חופשית..
אז ברור ששמחתי כשהציעו לי לנסות את ונוס & אוליי, Venus&Olay, סכין הגילוח החדש מבית ג'ילט  Gillette פעולתו משולבת עם קרם לחות.
מה שמבטיח לקצר לי עוד מהלך בדרך להראות "מטופחת" כלומר כמו אישה במצב סביר על סט חשוף לשמש צורבת ולכלוך עירוני או קיבוצי.

אני בסלפי עם חברה שעירה

אני חושבת שאני לא היחידה ששמחה בכל פעם כשצצה המצאה המאפשרת "גם וגם". כמו מייק אפ המשלב קרם הגנה.
או שפתון לחות שגם צובע קלות את השפתיים. 
כמו כל מבצע של 1+1 זה תמיד משתלם גם אם תלוי בזול מביניהם, כי הזמן שלנו יקר!!
אז ככה, השימוש בסכין נח מאד ומותאם ליד הנשית ומשאיר אחריו רגל חלקה תרתי משמע.
אם בדרך כלל ניקינו עם גילוח השיער שכבת עור והותרנו רגל סדוקה מעט או יבשה, אז אחרי ונוס העור נראה שלם, בריא ובוהק. חוסך את ההתמרחות בקרם גוף ומשאיר ריח נעים.

בשימוש סכין רגיל
ולאחר שימוש ב- Venus&Olay













מפנה חמש עד עשר דקות חדשות בלו"ז .

השימוש בסכין כשהוא מורטב במים ולכן באריזה נמצא מתקן ואקום להדבקה במקלחת, יפה שחשבו על זה .



אם דמיינתן קרם מלכלך שנמרח או נשפך אם כל לחיצה על הסכין , גם פה יש הפתעה, השומניות נמצאת בכריות נעימות ורכות שגם מנעימות להפליא את חווית המגע על העור ומלחחות אותו כך שהוא נראה יאמי.

נחמד לדעת שמלבד לצבוע את סכיני הגילוח הנשיים בורוד, נלקח עוד צעד קדימה למוצר שהוא באמת פרקטי.
השמש שוב עולה , אז יאללה לובשת חצאית וקדימה לעוד יום עבודה.