צילומי אופנה- ארץ

צילומי אופנה- ארץ
צלמת: מירי דוידוביץ'

יום שלישי, 8 ביולי 2014

להפתיע את העור ולקוות שיזכור רק את ג'רנטיק - gernetic- אפטר שוק דו"ח מס' 1

להיות העור שלי זו לא משימה קלה. נכון איני מתעללת במכוון אבל גם לא ממש מטפחת.
מדי פעם יש לי התקפי חרדה ואז אני בבולמוס מריחה של הטובים ביותר והעור מוקיר או סתם נסתם.
אל ג'רנטיק הגעתי בהמלצה ואזהרה שעלי להתמיד הפעם. שאנחנו יוצאים לדרך ארוכה, עורי ואני.
שיהיה לנו כייף ואפילו הוא עלול לחבב אותי בסופה.
אז הסכמתי, בנינו, מה יש לי להפסיד. לטיפול הראשון באתי לאחר ניסיון עצמאי להעלים כתמי פיגמנטציה בדרך אלימה.
אבל זה לפוסט אחר...
במשך חודש פלוס התייצבתי מדי שבוע אצל רוזט המופלאה וציפי המפנקת. הן מרחו ועיסו והסירו והניחו שוב.
בכל פגישה כזו שכבתי נתונה לידיים האלו, מודה לאלוהים ליקום ולכל כוח כלשהו שנתן לי את השעה הזו.
כבר מההתחלה ציידה אותי רוזט בצבא של תכשירים ולא נבהלה מכך שבהיתי בה כשהסבירה מה בא לפני מה ומה עושה ואיך. כל מה שזכרתי כשהגעתי הביתה, שכדאי לי להקשיב לאישה הזו, היא לא באה לבזבז זמן.
בנוסף להנחיות הקרמים קיבלתי הנחיות תזונה כמו להפחית שלא לומר להפסיק מוצרי חלב ואלו מזונות לאכול עד שעה מסוימת וממה להיפרד.

ארבעת המוצרים שאני מציגה בפניכם הפעם הם הבסיס והקרם דה לה קרם.
סבון הניקוי שבעיני הוא המושלם שהכרתי.
קרם עיניים כדי לנסות להעלים את הכהות והנפיחות המשדרות עייפות תמידית.
קרם פעיל שיזכיר לעור שהוא חי.
קרם הגנה שרוזט הזהירה לא לצאת אפילו לזרוק זבל בלעדיו כל שכן טיולים עם הכלבה.
כשהתחלתי את הטיפול חשבתי רק על הים והשמש והחשיפה אליה שאני כ"כ אוהבת.
אף אחד לא הכין את העור שלי לאתגר האמתי, שבעליו תהיה מלבישה בסדרה אמריקאית שתצולם בלוקיישנים רבים ושהוא יעבור מצבי צבירה של התאדות, חום, רוח וקור. כל זה יעשה במהלך ימים ארוכים של 15 שעות +-


השבוע הראשון לצילומים היה שוק נוראי , ואחריו פשוט .. שינה מועטה אם בכלל, מערות מטפטפות במקצב מעצבן,
אבק, אבק, אבק,
חום 40 מעלות, קור ירושלמי חודר, תענוג אמיתי.




ברור ששגרת הלילה הפכה לכסא-חלון ב"ואן" (חוסכת מכם תמונות קשות)
אבל הקפדתי מתוך אחיזה בשפיות (נפילות מינוריות..) בניקוי הפנים והזנתם והכי הכי קרם ההגנה !
אמנם רשום עליו 20 אבל חבריו שדורגו בפארם כ-50 והותזו על שאר החלקים החשופים לא הוכיחו כמוהו עמידות והגנה.
ההתמדה וג'רנטיק הוכיחו את עצמם , הסתיים חודש ללא חיצ'קוני טינופת וכו' , בכל בוקר נראיתי קצת פחות עייפה ממה שהייתי באמת, העור עדיין מחייך אלי ואני אליו, מקווה לא להרוס את יחסנו בפגרה.