צילומי אופנה- ארץ

צילומי אופנה- ארץ
צלמת: מירי דוידוביץ'

יום חמישי, 5 במרץ 2015

לעולם לא תצעדי לבד

החלטתי לשתף אתכן במשהו כי כולנו מכירות את הרגע הזה שאנחנו צריכות לבחור באיזו דרך ללכת כשערב יורד ומחשיך,
אנחנו נבחר לרוב בדרך המוארת יותר , גם אם היא ארוכה יותר ודווקא בזו שצועדים בה רבים (בניגוד לשיר היפהפה של פרוסט frost ).


אנחנו מכירות את ההרגשה הלא נוחה הזו, כל אחת במינונים שלה ולרב עדיף להיות חכמה מאשר מאשר אמיצה.
אני לרב מתקשרת לחברה ודואגת שתהיה איתי על הקו ונפטפט עד שאני מגיעה אל היעד. או כשחברה מתעקשת שיהיה בסדר, אני מבקשת ממנה לסמס או להתקשר כשהיא מגיעה.
סף החרדות עולה עוד יותר כשמדובר בילדים ובמיוחד בבת שלי.
אני נשארת אתה על הקו, מקשיבה ומקשיבה והיא משתפת פעולה כי היא יודעת שאני דואגת...מאד !

אוקיי, עכשיו אחרי שהבהרנו את חומרת החרדה , יש לי משהו פשוט וטוב שיכול להקל במעט. לצערי, אני לא יכולה להאיר את כל השבילים או לסלק את כל "הרעים". אבל התגלתה לי אפליקציה קטנה וחביבה BACK ME APP ובעיקר פשוטה לשימוש, המאפשרת דרך הסלולרי ליצור קשר עם הבת, חברה או כל תומך/נתמך אחר. לאתר את מיקומו, ללוות אתו במסלולו עד להגעתו הבטוחה.

או חס וחלילה מתריע ומודיע על עיכוב כלשהו. אפשר לזמן אליה דרך אנשי הקשר במכשיר ואני בעד שכל מה שיפחית דאגה הוא מבורך.
האפליקציה פותחה ע"י המותג #ALLWAYS ושתולה בתוך ה app, כך תוכלי בזמן ההמתנה לחשב את זמן המחזור הבא שלך.
זה לכאורה עוד APP קטן אבל הוא בהחלט ראוי להורדה http://bit.ly/backmeapp1‎, מאחר והליכה לבד ברחוב מעומעם, היא פעולה יומיומית וההתמודדות עם הפחד דחוף כמוה.
אז שלא נצעד לבד וגבי את עצמך ב"שומר טלפוני".
האפליקציה חינמית , ברור.
להורדת האפליקציה - http://bit.ly/backmeapp1‎